Jumat, 03 September 2010

Sin on the angel

Suatu saat itu,

Ketika kau berada disini

Melihat dirimu dengan mata hatiku

Dirimu seperti seorang bidadari

Wajahmu membuat ku menangis..

Layar mu umpama daun

Di dalam dunia yang serba indah ini

Aku harap akulah yang teristimewa buatmu

Ternyata, dirimu tersangatlah istimewa buatku..


Aku seorang yang hina

Seorang insan yang serba tak punya

Hanya menagih kasih dan sayang darimu

Demi sebuah kehidupan yang baru..



Tapi apakan daya

Kau pergi jauh dari hidup ku

Kau pergi sejauh-jauhnya dari hatiku

Apa salah dan dosa ku padamu

Hingga sanggup kau membiarkan aku

Tercari-cari dimana hilangnya bidadari

Yang selama ini menjadi pujaan hati..


Adakah kerana aku seorang yang hina

Adakah kerana aku seorang insan yang tak punya apa

Kini aku mengerti dengan apa yang terjadi

Kerana aku seorang insan yang hina..

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

how?